Eleşkirt devlet hastanesi'nin başarılı baş hekimi Fikriye Tekin Ağrı il sağlık müdürü oldu.Fikriye Tekin'in pazartesi günü göreve başlanması bekleniyor.ağrı ilinde ilk defa bir bayan il sağlık müdürü oldu.
DOĞUBAYAZIT'TA "O ESKİ BAYRAMLAŞMALAR" NEREDE KALDI
Ekrem Çelebi’den Ramazan Bayramı Mesajı: "Birlik ve Beraberliğimiz Daim Olsun"
ÇARŞI CADDESİ YAZ BOZ TAHTASI
Doğubayazıt’ın "Mecburiyet"i İsim Tutmuyor: Bu Kez de Mem u Zîn Oldu!
PARLEMENTER SISTEM VE CUMHURBAŞKANLIĞI SİSTEMI ÜZERİNDE DEĞERLENDIRME
Bilal Erdoğan: "Türkiye eğitimde dünyanın başarılı ülkeleri arasına girdi"
Patnos’ta Yol Seferberliği
DOĞUBAYAZIT DEVLET HASTANESİ ACİL SERVİSİNDE ‘KAPI ÖNÜ’ YOĞUNLUĞU: SIRA SİSTEMİ VARKEN BU ISRAR NİYE?
İSHAK PAŞA’DA MİLYONLAR DÖNÜYOR… DOĞUBAYAZIT’A NE DÜŞÜYOR?